Escriu el nom d'un producte i afegeix-lo a la llista usant la icona [+]. Un cop afegit, en passar el ratolí sobre el producte apareixerà una lupa i en prémer buscarà aquest producte. Afegeix el producte que desitgis a la cistella i apareixerà en la teva "LLISTA DE LA COMPRA" amb la icona de la cistella en color verd, indicant que el producte s’ha afegit correctament
Afegeix els productes que vulguis a la llista per poder fer una compra ràpida
Però actualment no servim a domicili en el teu codi postal.
Consulta si disposes de servei de recollida a botiga a la teva zona
Recollir en botigaPodem fer lliuraments al teu codi postal. Pots començar la teva compra. Moltes gràcies!
Cerca i tria una de les botigues La Sirena a prop teu
Llenguado a la molinera amb taronja
Deixa descongelar els llenguados en una plata amb reixeta a la nevera.
Escalfa 100 ml d’oli (1/2 got) en una paella i fregeix-hi les patates directament congelades; reserva-les.
Neteja la taronja i la llimona, fes dues rodanxes de cadascuna i talla-les per la meitat. Ratlla una mica de pell de cada cítric i exprimeix-ne el suc. Elimina la pell i el cap dels llenguados, salpebra’ls i enfarina’ls.
Escalfa la mantega i l’oli restant en una paella gran i fregeix els llenguados pels dos costats. Baixa el foc, afegeix-hi el suc, les rodanxes i la pell ratllada. Mou suaument la paella perquè la salsa espesseixi lleugerament.
Serveix dos llenguados per comensal acompanyats de les patates.
Que fàcil que és menjar bé