Beneficis

Les nostres propostes són excel·lents per incorporar a un estil de vida saludable i s'emmarquen dins les recomanacions de la dieta mediterrània.

Aliments sencers, coccions saludables i màxima diversitat d'ingredients en equilibri nutricional.

Dieta mediterranea

La DM recomana ingerir aliments 5 vegades al dia:
esmorzar, mig matí, dinar, berenar i sopar.

Els menús de la Foodlosofía estan dissenyats per dinar o sopar, els moments del dia en què es necessita major varietat d'aliments cuinats en la seva composició.

No oblidis la teva hidratació (1,5 l/dia) i fer exercici moderat.

Perquè en la varietat està l'equilibri

Dieta mediterranea

Hem incorporat aigua de la mar Mediterrània, amb menys sodi que la sal comuna i que, a més, aporta tota la gamma de minerals, necessaris per a l'organisme.

D'aquesta manera aportem la nostra goteta d'aigua a la reducció dels problemes de sobrepès i hipertensió que provoca l'excés de sal, respectant els sabors naturals dels aliments.

Equilibrat, variat i en pocs minuts. No aspirem a més ni a menys. Cuinar amb
principis.
Així de fàcil.
menus foodlosofia

Compromís
etiqueta neta

La Sirena adquireix un compromís amb tu per una alimentació sana i natural, evitant conservants, colorants, greixos hidrogenats o OMG's (organismes modificats genèticament).

Utilitzem tècniques de cocció i conservació al buit que preserven el valor nutricional i el sabor dels ingredients originals de les nostres receptes Foodlosofía.

Comprova-ho en la llista d'ingredients o la composició nutricional de cada un dels nostres menús, elles no enganyen.


Que fàcil que és menjar bé

Newsletter de la sirena No et perdis les novetats, promocions i ofertes exclusives. Només per als subscriptors de la nostra newsletter!