Galetes 

Decora les teves postres amb galetes per a gelats, tulipes, neules…

i dóna't un capritx!

Galetes per a gelats
0,59 €

Galetes per a gelats

0,59 €
Unitat 20 u 35 g
Afegir
Tulipes al cacau
2,69 €

Tulipes al cacau

2,69 €
Caixa 3 u 70 g
Afegir
Cubanitos al cacau
2,75 €

Cubanitos al cacau

2,75 €
Bossa 90 g
Afegir
Patates Espinaler
2,19 €

Patates Espinaler

2,19 €
Bossa 150 gr
· Sense Gluten  
Afegir
Xips de moniato
1,99 €

Xips de moniato Mikso

1,99 €
Bossa 85 g
Afegir
Xips de xirivia i moniato
1,99 €

Xips de xirivia i moniato Mikso

1,99 €
Bossa 85 g
Afegir

En uns bons postres mai pot faltar una deliciosa galeta que l'acompanyi, i més si parlem de gelats i postres freds. Dóna't un caprici amb les nostres galetes i gaudeix com mai abans dels teus gelats.

Descobreix la nostra varietat de galetes per a gelat, tulipes, neules, cubanets i més! A La Sirena t'ho posem fàcil perquè triïs les teves preferides i te les portis a casa teva de forma fàcil i ràpida.

Les galetes són l'acompanyament ideal a un munt de plats, postres, berenars, esmorzars, dinars, sempre pot ser un bon moment per menjar-ne alguna. Ja sigui sola o acompanyada, gaudiràs cada galeta al màxim. També poden ser perfectes com a base en l'elaboració d'altres plats i postres més complexes, fes una ullada a les nostres receptes!

Que fàcil que és menjar bé

Vols 5€ de descompte? Apunta't a la nostra Newsletter i rebràs un codi promocional i grans ofertes exclusives...
Vull rebre informació comercial i publicitària sobre productes, novetats i/o esdeveniments de la Sirena d'acord amb la seva Política privacitat
Afegir a favorits

Afegir a favorits