Escriu el nom d'un producte i afegeix-lo a la llista usant la icona [+]. Un cop afegit, en passar el ratolí sobre el producte apareixerà una lupa i en prémer buscarà aquest producte. Afegeix el producte que desitgis a la cistella i apareixerà en la teva "LLISTA DE LA COMPRA" amb la icona de la cistella en color verd, indicant que el producte s’ha afegit correctament
Afegeix els productes que vulguis a la llista per poder fer una compra ràpida
Però actualment no servim a domicili en el teu codi postal.
Consulta si disposes de servei de recollida a botiga a la teva zona
Recollir en botigaPodem fer lliuraments al teu codi postal. Pots començar la teva compra. Moltes gràcies!
Cerca i tria una de les botigues La Sirena a prop teu
Sandvitx de salmó fumat i mascarpone
Treu el salmó del congelador la nit abans i deixa'l a la nevera, o submergeix-lo en aigua 30 minuts abans d'utilitzar-lo.
Renta el porradell, eixuga'l amb paper secant sense aixafar-lo i talla'l molt petit. Reserva'l.
Unta totes les llesques de pa amb el mascarpone i posa una làmina de salmó fumat damunt de la meitat de les llesques. Pinta el salmó amb una mica d'oli d'oliva. Posa una mica de porradell sobre el salmó i tapa-ho amb l'altra llesca.
Talla el sandvitx per la meitat de manera que quedin 2 triangles.
Que fàcil que és menjar bé