-50% en la 2ª u. de productes seleccionats. EXCLUSIU WEB!

"Un estiu per quedar-se gelat"

La campanya s'activarà tant als seus canals propis com a televisió, ràdio, plataformes digitals i mitjans offline, a més d'accions de street marketing.

Barcelona, 06 de juny de 2024. La Sirena, cadena espanyola líder en aliments congelats, ha anunciat el llançament de la seva nova campanya amb motiu de l'època estival, "Un estiu per quedar-se gelat", és la seva proposta per a aquest inici de l'estiu i estarà activa a tots els seus establiments ia la seva web.

La campanya, que estarà activa tant als seus establiments com al seu canal online, és completa amb la difusió d'un espot que s'emetrà en diferents horaris a diversos canals de televisió i digitals al llarg del mes de juny, a xarxes socials ia diferents plataformas digitals. En aquesta ocasió també s'ha optat per tenir presència a mitjans offline com a mupis, tancs, bussos interurbans i accions de street màrqueting a les ciutats estiuenques on la Sirena té presència. D'aquesta manera, la marca reforçarà el seu posicionament a la categoria de gelats amb una campanya 360º en què donarà a conèixer les novetats i ofertes d'aquesta temporada.

Com a part de la campanya, La Sirena ofereix una promoció exclusiva: torna el 100% dels teus compres a gelats, fins a un màxim de 15€ en vals descompte. Aquesta oferta especial estarà disponible durant tot el període de la campanya, del 06 de juny al 23 de juny, permetent als clients gaudir dels seus gelats preferits sense haver de preocupar-se pel preu.
"Un estiu per quedar gelat" presentarà uns divertits personatges: els yetis. Aquests éssers seran els protagonistes de la imatge de campanya i estaran presents en tots els suports a la botiga, incloent portes, terres i elements aeris.

Com en campanyes anteriors, la cadena de congelats es posa com a objectiu brindar als seus clients l'oportunitat de gaudir de productes d'alta qualitat a preus més assequibles i contribuir amb l'economia familiar. D'aquesta manera, La Sirena anima el públic a unir-se al programa d'incentius per poder gaudir de totes aquestes promocions.

Diana Vera, Directora de Màrqueting de La Sirena, destaca que “Des de la Sirena, estem molt emocionats de llançar 'Un estiu per quedar-se gelat', una campanya dissenyada per brindar frescor i diversió als nostres clients en aquesta època estival. Amb la promoció del 100% de devolució en gelats, volem agrair als nostres clients la seva fidelitat, oferint productes d'alta qualitat als millors preus”