Escriu el nom d'un producte i afegeix-lo a la llista usant la icona [+]. Un cop afegit, en passar el ratolí sobre el producte apareixerà una lupa i en prémer buscarà aquest producte. Afegeix el producte que desitgis a la cistella i apareixerà en la teva "LLISTA DE LA COMPRA" amb la icona de la cistella en color verd, indicant que el producte s’ha afegit correctament
Afegeix els productes que vulguis a la llista per poder fer una compra ràpida
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per fer l'anàlisi de la navegació dels usuaris. Si segueix navegant, considerem que n'accepta l'ús. Pot canviar la configuració o obtenir més informació accedint a la nostra política de cookies
acceptoPerò actualment no servim a domicili en el teu codi postal.
Consulta si disposes de servei de recollida a botiga a la teva zona
Recollir en botigaCerca i tria una de les botigues La Sirena a prop teu
Sopa campestre d’espàrrecs i carbassa
Deixa descongelar els espàrrecs en una safata amb reixeta a la nevera i talla’ls en trossets. Retira la pell de la carbassa i talla-la en daus.
Escalfa l’oli en una cassola alta i sofregeix-hi la ceba directament congelada uns 3-4 minuts. Agrega-hi la pastanaga i les mongetes directament congelades, la carbassa i cobreix-ho amb el brou. Condimenta-ho amb sal i deixa-ho coure a foc mitjà durant 10 minuts.
Afegeix-hi els espàrrecs i cuina-ho 3 minuts més. Rectifica de sal i serveix la sopa en plats sopers. Empolvora-ho amb una mica de pebre per sobre i col·loca al centre un grapat de brots de remolatxa. Serveix-ho amb pa de pagès.
Que fàcil que és menjar bé