Escriu el nom d'un producte i afegeix-lo a la llista usant la icona [+]. Un cop afegit, en passar el ratolí sobre el producte apareixerà una lupa i en prémer buscarà aquest producte. Afegeix el producte que desitgis a la cistella i apareixerà en la teva "LLISTA DE LA COMPRA" amb la icona de la cistella en color verd, indicant que el producte s’ha afegit correctament
Afegeix els productes que vulguis a la llista per poder fer una compra ràpida
Però actualment no servim a domicili en el teu codi postal.
Consulta si disposes de servei de recollida a botiga a la teva zona
Recollir en botigaPodem fer lliuraments al teu codi postal. Pots començar la teva compra. Moltes gràcies!
Cerca i tria una de les botigues La Sirena a prop teu
Crema de llagosta
Si la llagosta és sencera, deixa-la descongelar submergida en aigua freda; si són meitats, deixa-les descongelar en un recipient amb reixeta amb la carn mirant cap avall. Trosseja la llagosta en rodanxes amb un ganivet ben esmolat i talla el cap per la meitat.
En una cassola amb una mica d’oli ben calent daura els trossos de llagosta, volta i volta, salpebra’ls i reserva’ls. Afegeix a la cassola la juliana de verdures directament congelada, el llorer i la canyella, i deixa-ho ofegar durant uns 5 minuts a foc baix.
Seguidament afegeix-hi el conyac, deixa’l evaporar i, a continuació, incorpora-hi el tomàquet, els caps i les closques de la llagosta trossejats, guarda la carn de llagosta per posar-la al plat, i deixa-ho coure 5 minuts més.
Incorpora 1 litre d’aigua freda a la cassola i els 60 g d’arròs, fes-ho bullir durant uns 20 minuts a foc viu i després cola-ho amb un colador fi, comprimint bé les closques i l’arròs per aprofitar tot el suc. Rectifica-ho de sal i pebre.
Disposa les rodanxes de llagosta al plat i una mica de caviar. Finalment, ja a taula, afegeix la crema al plat amb una gerra.
Que fàcil que és menjar bé