Descobreix les novetats nadalenques! 🎄 Marisc, entrants, postres... 😋

La Sirena reinventa el tupper d'oficina amb el sabor street food de FoodUp

  • La nova gamma de plats preparats de La Sirena es presenta com una opció equilibrada inspirada en el menjar de carrer.

  • FoodUp prioritza el plaer gastronòmic davant d'un ritme de vida que impedeix cuinar entre setmana.

El ritme de vida actual, marcat per la feina, els projectes personals i la vida social, deixa poc espai per a la cuina al dia a dia. La generació mil·lennària, apassionada dels nous sabors, ha de triar entre gaudir de cada plat o enfrontar la realitat de la setmana laboral. Per això, La Sirena, la cadena espanyola líder en botigues especialitzades en aliments congelats, llança FoodUp per demostrar que la conveniència no està renyida amb el plaer o l'equilibri nutricional.

FoodUp, tendències en format individual

FoodUp neix per trencar la rutina i portar al dia a dia el dinamisme i la sorpresa del menjar de carrer (street food) més cosmopolita. Tot plegat amb una formulació nutricional honesta i equilibrada per arribar a tot sense sacrificar el benestar.

Les primeres receptes d'edició limitada transporten el consumidor als food trucks gastronòmics en només sis o set minuts de microones. La gamma arrenca amb una picada d'ullet als sabors internacionals, oferint des d'un saborós Pollastre al curri amb arròs i Arròs amb pollastre i salsa teriyaki, fins a uns Fideus amb gambes d'inspiració asiàtica. L'oferta es completa amb opcions on el vegetal és protagonista, com el Couscous amb verdures, el Wok de verdures i les Verdures brasejades, demostrant que el ràpid pot ser equilibrat i deliciós.

La proposta de FoodUp està dissenyada per emportar-se a la feina, a la universitat o fins i tot a un parc, garantint una experiència gastronòmica sorprenent sense complicacions. Són plats individuals, pràctics i que estan preparats en només sis o set minuts de microones.

"Detectem que cada cop hi ha més persones que busquen una experiència gastronòmica diferent sense haver d'invertir temps i diners, és per això que neix aquesta nova gamma en contínua rotació d'edicions limitades." explica Diana Vera, Directora de Màrqueting i Ecommerce de La Sirena. "Amb FoodUp, deixem de parlar de 'menjar per emportar' i comencem a parlar d'experiències per emportar', oferint l'agilitat i el sabor de l'street food amb la confiança i l'equilibri nutricional que garanteix La Sirena".

Les primeres receptes de FoodUp ja estan disponibles a la web de lasirena.com i botigues físiques.