La Sirena posa el "Nadal en mode fàcil" amb el llançament de la seva nova campanya

• La campanya representa un reflex del compromís que la cadena té amb els seus clients i el seu desig de facilitar les coses durant les festes nadalenques.

• La nova campanya, activa tant als seus establiments com al seu canal en línia, que tindrà presència a plataformes digitals, es reforça amb spots televisius i canals com YouTube.

Barcelona, 30 de novembre de 2023. La temporada nadalenca és un moment ple d'emocions i significat per a les famílies. En aquest context, La Sirena, cadena espanyola líder en aliments congelats, ha llançat la seva última campanya amb el lema "Nadal en mode fàcil".

La nova campanya, activa tant als seus establiments com al seu canal en línia, tindrà presència a plataformes digitals i es reforça amb campanya Més Mitjans a través de spots televisius i plataformes com YouTube.

En un esforç per fer que la celebració del Nadal sigui més accessible i deliciosa que mai, la cadena de congelats ha preparat una proposta que inclou una àmplia varietat de productes de fins a 130 noves referències, des dels clàssics tradicionals fins a emocionants novetats i reedicions exclusives.

Entre les 40 novetats, destaquen productes excepcionals i exclusius com els canelons XXL, bou de mar farcit, vasets de vieira o el tataki de tonyina, tots ells dissenyats per oferir experiències culinàries úniques.

A més, per a aquesta campanya s'ha prestat una atenció especial als productes vegans, oferint opcions específiques per gaudir de la temporada festiva de manera deliciosa i sense complicacions.

Enguany, La Sirena porta de nou fins a 90 productes populars de temporades anteriors en forma de reedicions. Entre les reedicions més destacades es troben el Tortell de Reis, un imprescindible de la temporada nadalenca que evoca la tradició de la Nit de Reis, i el clàssic Braç de Torró, un element essencial a la taula nadalenca.

Totes les Novetats estan recollides a la seva revista de Nadal que serà distribuïda a més de 500.000 llars, afegint QRS perquè el client tingui accés a videoreceptes, informació de valor i ofertes.

Tot això acompanyat de tallers de cuina i col·laboracions amb influencers, ajudaran a posicionar La Sirena com la millor aliada en aquestes dates per gaudir d'un Nadal en mode fàcil.

Des d'aperitius fins a postres, passant per plats principals

La filosofia d'aquesta campanya gira entorn de la idea de fer que el Nadal sigui un moment de celebració adaptable a tots els gustos i, sobretot, a tots els butxaques. Perquè un Nadal amb La Sirena, és un Nadal en mode Fàcil. Per aconseguir-ho, la selecció de productes que ha desenvolupat la cadena de congelats és apta tant per a grans banquets com per a sopars més íntims i propers.

La Sirena convida les famílies a aprofitar aquesta temporada per gaudir d'una experiència culinària inoblidable, on la marca es converteix en un suport en cada pas del procés, permetent que les persones es centrin en el que realment importa: compartir grans moments amb els seus éssers estimats durant el Nadal.

"Sempre hem posat especial afecte a les nostres campanyes nadalenques. Si alguna cosa valorem en aquestes dates és poder passar el temps amb els nostres familiars i amics al voltant d'una taula. Per això si alguna cosa s'agraeix és que te l'oferixin fàcil. Des de La Sirena llancem aquest extens assortiment per Nadal, perquè volem que els nostres clients gaudeixin de sabors gourmets i plats deliciosos sense oblidar el que realment importa, reunir-se i celebrar", ha explicat Sonia Guillen, Directora de producte elaborat.


Que fàcil que és menjar bé

Vols 5€ de descompte? Apunta't a la nostra Newsletter i rebràs un codi promocional i grans ofertes exclusives...
Vull rebre informació comercial i publicitària sobre productes, novetats i/o esdeveniments de la Sirena d'acord amb la seva Política privacitat
Afegir a favorits

Afegir a favorits