Però actualment no servim a domicili en el teu codi postal.
Consulta si disposes de servei de recollida a botiga a la teva zona
Recollir en botigaCerca i tria una de les botigues La Sirena a prop teu
Escamarlà gran
Dels mars del nord ens arriba aquest escamarlà ultracongelat. La seva mida gran i el seu gust triomfaran en les teves ocasions més especials.
Els escamarlans tenen un alt contingut en proteïna. Es recomana el seu consum dins d’una alimentació adequada, completa i variada, amb activitat física adaptada a cada individu.
Els escamarlans tenen un alt contingut en proteïna. Es recomana el seu consum dins d’una alimentació adequada, completa i variada, amb activitat física adaptada a cada individu.
Descongela l'escamarlà submergint-lo en aigua freda minuts abans de cuinar-lo. Poc després comprova que ja ha recuperat la textura original i escorre'l. Cuina'l com vulguis. Si prefereixes cuinar-lo bullit, no cal que el descongelis prèviament.
5 unitats
ESCAMARLÀ ULTRACONGELAT. Nephrops norvegicus. Ingredients: ESCAMARLÀ, conservador (metabiSULFIT sòdic).
Valor Energètic: 80 Qcal/339 Qj; Greixos: 0,3 g (dels quals, Saturats: 0,2 g); Hidrats de Carboni: 1 g (dels quals, Sucres: 0 g); Proteïnes: 18 g; Sal: 0,75 g.
Capturat a l’Atlàntic nord-est (FAO 27, Divisió IVa: Mar del Nord septentrional. Origen: Escòcia. Pot procedir d’altres zones de captura properes).
MAPA FAO
Caixa 900 g
28.88
5506
21 Atlàntic nord-oest / nord-occidental
27 Atlàntic Nord-est / nord-oriental
27 lld mar Bàltic
31 Atlàntic Centre-Oest / Centre-Occidental
34 Atlàntic Centre-Est / Centre-Oriental
41 Atlàntic Sud-oest / sud-occidental
47 Atlàntic Sud-est / Sud-oriental
37.1,37.2,37.3 Mar Mediterrani
37.4 Mar Negre
51 i 57 Oceà Índic
61,67,71,81,87 Oceà Pacífic
44,58,88 Antàrtic
Tens alguna consulta sobre aquest producte o sobre els nostres serveis ?. Contacta amb nosaltres
Que fàcil que és menjar bé