Però actualment no servim a domicili en el teu codi postal.
Consulta si disposes de servei de recollida a botiga a la teva zona
Recollir en botigaCerca i tria una de les botigues La Sirena a prop teu
Llobarro ibèric i verdures a la graella
Les receptes del Xef Carlos Maldonado són una estupenda base per construir menús complets al teu gust: incorporen la salsa i el peix, que aporten proteïnes completes, greixos saludables del peix i l'oli d'oliva verge (omega 3 + omega 9) i estan al punt just de sal. Així, és molt fàcil escollir qualsevol de les solucions vegetals de La Sirena, que tampoc requereixen descongelació, i poder completar fàcilment un dinar o sopar saludable i sostenible.
Preu net de la ració 5,37€
Descongelació:
No cal descongelar. Regeneració directa.
Elaboració (menys de 10 minuts):
1. Per al LLOBARRO IBÈRIC: Col·loca'l sobre un plat apte per a microones sense retirar l'envàs. Practica un petit tall al film com a vàlvula de sortida de vapors de cocció i cuina 5-6 minuts a potència mitjana-alta (650 W). Obre l'envàs (cura, calenta).
2. Escalfa una paella ampla a foc baix-mig i presenta les PATATES ROSTIDES A RODANXES i els ESPÀRRECS DE MARGE directament congelats. Afegeix-hi un rajolí d'oli d'oliva i cuina-ho 3-4 minuts, fins que les patates estiguin ben calentes i els espàrrecs completament cuinats.
3. Presenta els vegetals en un plat ample i afegeix-hi el llobarro, la salsa i el pernil ibèric a sobre.
Que fàcil que és menjar bé