Però actualment no servim a domicili en el teu codi postal.
Consulta si disposes de servei de recollida a botiga a la teva zona
Recollir en botigaCerca i tria una de les botigues La Sirena a prop teu
Filet de porc farcit de caneló de bolets
Descongela el filet introduint-lo durant 15 minuts en abundant aigua freda, sense treure’l de la bossa del buit.
Retira la bossa del buit i la reixeta del filet, i talla’l a rodanxes fines per cobrir tota la superfície de la safata de presentació.
Preescalfa el forn a 150ºC.
Escalfa una paella i salta els bolets directament congelats amb la mantega, sal i pebre acabat de moldre. Una vegada daurats els bolets, afegeix-hi la crema de llet i abaixa el foc al mínim. Deixa reduir i integrar tots els sabors uns minuts i passa tot el contingut al vas de la batedora de ma. Tritura-ho fins aconseguir una textura cremosa, fina i flexible.
Escalfa les patates al forn fins que estiguin ben calentes a l’interior, uns 8-10 minuts. Introdueix la safata amb les rodanxes del filet i escalfa 5 minuts més.
Reparteix la crema de bolet per la base d’una font de presentació. Col·loca per sobre les rodanxes del filet i, en el centre, posa les patates confitades amb oli d’oliva.
Que fàcil que és menjar bé