Escriu el nom d'un producte i afegeix-lo a la llista usant la icona [+]. Un cop afegit, en passar el ratolí sobre el producte apareixerà una lupa i en prémer buscarà aquest producte. Afegeix el producte que desitgis a la cistella i apareixerà en la teva "LLISTA DE LA COMPRA" amb la icona de la cistella en color verd, indicant que el producte s’ha afegit correctament
Afegeix els productes que vulguis a la llista per poder fer una compra ràpida
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per fer l'anàlisi de la navegació dels usuaris. Si segueix navegant, considerem que n'accepta l'ús. Pot canviar la configuració o obtenir més informació accedint a la nostra política de cookies
acceptoPerò actualment no servim a domicili en el teu codi postal.
Consulta si disposes de servei de recollida a botiga a la teva zona
Recollir en botigaCerca i tria una de les botigues La Sirena a prop teu
Pallasso de primavera
Bull l'ensalada d'arròs directament congelada i deixa-la refredar.
Per fer la salsa rosa, barreja la maionesa, el quetxup i unes gotetes de suc de llimona i de taronja. Guarda una mica de maionesa i de quetxup per fer la boca del pallasso.
Barreja l'ensalada amb la salsa rosa i posa-ho en un motlle rodó. Per fer la cara del pallasso, talla l'ou dur a rodanxes i col-loca'n dues sobre l'ensalada perquè semblin els ulls. Damunt de l'ou, posa-hi l'oliva negra partida per la meitat i fes les celles amb l'altra oliva.
Fes el nas amb el tomàquet. I, per acabar, fes la boca: dibuixa els llavis amb el quetxup i el contorn amb la maionesa que havies guardat. Pots utilitzar una mànega pastissera per repartir millor la salsa.
Treu el motlle, decora el voltant amb les varetes de cranc tallades a trossets i estarà llest.
Que fàcil que és menjar bé