Sol de puré de verdures i raigs de mongetes

Sol de puré de verdures i raigs de mongetes

Recepta divertida per a nens amb puré de verdura i mongeta

Dificultat Baixa
30 min
Primer plat
180 kcal
Ingredients Mostrar Mostrar
Ingredients Sirena
A més:
  • •   4 cullerades d’oli d’oliva
  • •   Sal
Preparació Mostrar Mostrar

Bull les verdures directament congelades en aigua lleugerament salada durant 6-7 minuts. Bull també la mongeta directament congelada durant 12 minuts. Escorre-ho.

 

Tritura les verdures amb la meitat de l’oli amb la batedora i forma en cada plat un disc de puré amb l’ajut d’una anella metàl.lica. Col.loca al voltant les mongetes formant els raigs i acaba dibuixant la cara amb la salsa de tomàquet o quetxup.

 

Escalfa-ho una mica en el microones si s’ha refredat, amaneix-ho amb l’oli restant i serveix-ho.

 

Cuina Sol de puré de verdures i raigs de mongetes amb ajuda de la Sirena. Descobreix les millors receptes de cuina!
¿Sin ideas para comer o cenar? en la Sirena te lo ponemos fácil

Que fàcil que és menjar bé

Vols 5€ de descompte? Apunta't a la nostra Newsletter i rebràs un codi promocional i grans ofertes exclusives...
Vull rebre informació comercial i publicitària sobre productes, novetats i/o esdeveniments de la Sirena d'acord amb la seva Política privacitat
Afegir a favorits

Afegir a favorits