Escriu el nom d'un producte i afegeix-lo a la llista usant la icona [+]. Un cop afegit, en passar el ratolí sobre el producte apareixerà una lupa i en prémer buscarà aquest producte. Afegeix el producte que desitgis a la cistella i apareixerà en la teva "LLISTA DE LA COMPRA" amb la icona de la cistella en color verd, indicant que el producte s’ha afegit correctament
Afegeix els productes que vulguis a la llista per poder fer una compra ràpida
Però actualment no servim a domicili en el teu codi postal.
Consulta si disposes de servei de recollida a botiga a la teva zona
Recollir en botigaPodem fer lliuraments al teu codi postal. Pots començar la teva compra. Moltes gràcies!
Cerca i tria una de les botigues La Sirena a prop teu
Medalló de lluç del Cap
Només lluç. Deliciosos medallons sense pell ultracongelats a bord per tal que arribin a la teva taula amb tots els seus nutrients.
(*) Ens esforcem per tal que els nostres productes estiguin lliures d’espines, però pot aparèixer alguna de manera ocasional. Es recomana el consum de peix en nens sota la supervisió d’un adult.
El lluç del cap té un alt contingut en proteïnes. Es recomana el seu consum dins d’una alimentació adequada, completa i variada, amb activitat física adaptada a cada individu.
El lluç del cap té un alt contingut en proteïnes. Es recomana el seu consum dins d’una alimentació adequada, completa i variada, amb activitat física adaptada a cada individu.
150-200 g
Capturat a l'Oceà Atlàntic sud-oriental (FAO 47). Origen: Namíbia.
MAPA FAO
Bossa 450 g
7.76
0552
21 Atlàntic nord-oest / nord-occidental
27 Atlàntic Nord-est / nord-oriental
27 lld mar Bàltic
31 Atlàntic Centre-Oest / Centre-Occidental
34 Atlàntic Centre-Est / Centre-Oriental
41 Atlàntic Sud-oest / sud-occidental
47 Atlàntic Sud-est / Sud-oriental
37.1,37.2,37.3 Mar Mediterrani
37.4 Mar Negre
51 i 57 Oceà Índic
61,67,71,81,87 Oceà Pacífic
44,58,88 Antàrtic
Tens alguna consulta sobre aquest producte o sobre els nostres serveis ?. Contacta amb nosaltres
Que fàcil que és menjar bé