Escriu el nom d'un producte i afegeix-lo a la llista usant la icona [+]. Un cop afegit, en passar el ratolí sobre el producte apareixerà una lupa i en prémer buscarà aquest producte. Afegeix el producte que desitgis a la cistella i apareixerà en la teva "LLISTA DE LA COMPRA" amb la icona de la cistella en color verd, indicant que el producte s’ha afegit correctament
Afegeix els productes que vulguis a la llista per poder fer una compra ràpida
Però actualment no servim a domicili en el teu codi postal.
Consulta si disposes de servei de recollida a botiga a la teva zona
Recollir en botigaPodem fer lliuraments al teu codi postal. Pots començar la teva compra. Moltes gràcies!
Cerca i tria una de les botigues La Sirena a prop teu
Escamarlà mitjà
Escamarlà ultracongelat de mida mitjana i excel·lent qualitat, pensat per a les teves celebracions més especials. Tasta'l i veuràs.
Els escamarlans tenen un alt contingut en proteïna. Es recomana el seu consum dins d’una alimentació adequada, completa i variada, amb activitat física adaptada a cada individu.
Els escamarlans tenen un alt contingut en proteïna. Es recomana el seu consum dins d’una alimentació adequada, completa i variada, amb activitat física adaptada a cada individu.
Descongela l'escamarlà submergint-lo en aigua freda minuts abans de cuinar-lo. Al cap de poc comprova que ja ha recuperat la seva textura original i escorre'l. Cuina'l com vulguis. Si t'estimes més cuinar-lo bullit, no cal que el descongelis.
Ideals per preparar a la planxa o al forn. També són perfectes per a qualsevol plat de peix i marisc.Conservació: En congelador **: 1 mes. En congelador *** i ****, a -18ºC. Veure data de consum preferent. No congelar de nou un cop descongelat.
5-6 unitats
Per cuinar-lo a la planxa, cobreix el fons amb sal i daura els escamarlans per les dues bandes.
ESCAMARLÀ ULTRACONGELAT. Nephrops norvegicus. Ingredients: Escamarlà, conservador (metabisulfit sòdic).
Valor Energètic: 80 Qcal/339 Qj; Greixos: 0,3 g (dels quals, Saturats: 0,2 g); Hidrats de Carboni: 1 g (dels quals, Sucres: 0 g); Proteïnes: 18 g; Sal: 0,75 g.
Capturat a l’Atlàntic Nord-est (FAO 27. Divisió IV a: Mar del Nord septentrional. Origen: Escòcia. Pot procedir d’altres zones de captura properes). Art de pesca: xarxes d’arrossegament.
MAPA FAO
Caixa 900 g
19.99
5515
21 Atlàntic nord-oest / nord-occidental
27 Atlàntic Nord-est / nord-oriental
27 lld mar Bàltic
31 Atlàntic Centre-Oest / Centre-Occidental
34 Atlàntic Centre-Est / Centre-Oriental
41 Atlàntic Sud-oest / sud-occidental
47 Atlàntic Sud-est / Sud-oriental
37.1,37.2,37.3 Mar Mediterrani
37.4 Mar Negre
51 i 57 Oceà Índic
61,67,71,81,87 Oceà Pacífic
44,58,88 Antàrtic
Tens alguna consulta sobre aquest producte o sobre els nostres serveis ?. Contacta amb nosaltres
Que fàcil que és menjar bé