PREGUNTES FREQÜENTS (FAQ'S)

Volem que tinguis la millor i més senzilla experiència comprant a La Sirena o simplement navegant per la nostra web. Però sabem que pots tenir alguns dubtes. Troba tota la informació en relació a les compres, lliuraments, productes, descomptes i molt més.

  • T'ajudem?
  • Preguntes generals
  • Procés de compra
  • Productes
  • La Sirena Club

Actualment servim a més de 400 codis postals, en franges de lliurament de 2 hores majoritàriament. Pots consultar si servim en el teu codi postal fent clic aquí. També tens la possibilitat de fer la comanda a la web i recollir-lo en una de les nostres botigues a l'hora que millor et vagi.

Consulta la teva botiga més propera.

A La Sirena pots gaudir de l'oferta més àmplia en productes congelats a uns preus molt competitius.

La Sirena et garanteix que els preus que s'aplicaran en la teva compra són els vigents en aquesta web en el moment de realitzar la teva comanda. Tots els preus mostrats inclouen l'IVA aplicable.

 

En relació als productes de pes variable, recorda que el preu final pot diferir del preu inicial de la comanda en funció del pes real que et servim.

 

D'altra banda, no t'oblidis de consultar la nostra zona d'ofertes i promocions, prement aquí.

 

I si ets membre de La Sirena Club, ara ja pots redimir els teus cupons i el xec trimestral en les teves compres a www.lasirena.es. Aprofita els avantatges que t'oferim.

Les despeses de lliurament a domicili són gratuïts per imports de compra igual o superiors als 49 €.

En cas que la teva comanda no superi aquesta quantitat, el cost de lliurament serà de 5,5 €.

Per a la modalitat de recollida en botiga, no hi ha cap cost de servei.

En qualsevol moment pots modificar les teves dades personals. Només has d'anar a l'apartat "El meu compte" "Dades personals" o "les meves adreces" i actualitzar la informació.

Prem aquí per anar directament a aquesta pantalla.

Els clients amb targeta Hostaleria o Família nombrosa s'han de posar en contacte amb el nostre Servei d'Atenció al Client al SAC (sac@lasirena.es o telèfon gratuït 900 21 21 juny) per fer canvis en el compte.

 

Si no recordes la contrasenya o, senzillament, vols canviar-la, has d'anar a l'apartat "El meu compte" "Dades personals"

Prem aquí si t'has oblidat la contrasenya.

En l'apartat "El meu compte" "Les meves comandes" pots visualitzar totes les comandes en línia que has realitzat.

A més podràs repetir qualsevol d'ells simplement amb un clic, i se't s'afegiran directament els productes al carret, facilitant el procés de compra

Prem aquí per anar directament a aquesta pantalla.

La nostra màxima preocupació és proporcionar-te un servei de compra segur, per la qual cosa, el registre a La Sirena.es així com la confirmació de compra, es realitza mitjançant una connexió segura utilitzant el protocol SSL. Això significa que la informació viatja per internet encriptada per garantir la seguretat i confidencialitat.

Aquest sistema requereix que el servidor estigui acreditat mitjançant un certificat electrònic expedit per una entitat certificadora, en el nostre cas Verisign, que et garanteix que estàs accedint a un servidor segur de La Sirena.

Que fàcil que és menjar bé

Newsletter de la sirena No et perdis les novetats, promocions i ofertes exclusives. Només per als subscriptors de la nostra newsletter!