La Sirena supera la facturació precovid amb més de 175 milions d'euros

La companyia aposta per la introducció de referències en sec al seu portfoli de productes congelats.

Barcelona, 30 de maig de 2023. La Sirena, cadena espanyola líder en aliments congelats, que ha tancat el seu any fiscal al mes de desembre, ha aconseguit una facturació de més de 175 milions d'euros, un 15% més que a l'exercici previ a la pandèmia (2019).

“La companyia ha incrementat els seus esforços per potenciar la seva estratègia omnicanal impulsant el negoci d'exportació i millorant l'experiència de client a l'ecommerce. A més, ha ampliat la proposta de wholesale mitjançant acords amb operadors com Glovo, Amazon o de la distribució Horeca. Durant aquest període, també s'ha reforçat l'aposta per la innovació als productes, els formats i el desenvolupament de solucions adreçada a tots els perfils nutricionals. “

Amb una quota de mercat del 12,45%, la companyia s'adapta al context econòmic actual en benefici dels seus clients, destinant un 9,2% d'import de vendes a ofertes i promocions tant en punt de venda físic com en línia, amb el objectiu dajudar a lestalvi i leconomia familiar en els temps actuals.

D'aquesta manera, la cadena líder en aliments congelats ha quadruplicat el nombre de comandes en línia, arribant als 3 milions d'euros en vendes a través de la seva pàgina web, fet que ha suposat un creixement de gairebé un 200% respecte a les dades prèvies al COVID-19.

La Sirena, que actualment compta amb una xarxa de més 275 botigues, més de 1.300 empleats i més de 800 referències de productes congelats, està consolidada com a marca referent al mercat de distribució alimentària després de 40 anys de trajectòria.

Amb una inversió propera als 6 milions d'euros, la cadena líder a congelats té prevista l'actuació sobre 24 establiments entre obertures, reubicacions i reformes durant aquest 2023.

La Sirena introdueix un market de referències en sec a les botigues

La Sirena està implantant un projecte innovador l'objectiu del qual es basa a sumar al model actual referències de sec que permetin al client fer una compra completa. Això ha estat possible gràcies a la introducció d'un "market" on els clients de la cadena líder de congelats podran trobar una gran varietat de producte sec, xifra que s'ha triplicat amb la introducció d'aquest nou format. aconseguint les 700 referències.

En aquesta línia, a través de la propera obertura prevista a la Rambla Guipúscoa de Barcelona, els clients de La Sirena podran fer una compra completa, tenint accés a més de 1.200 referències entre sec, fresc i congelat, a més d'un espai destinat a fleca assistida.

Des de La Sirena, treballem de forma constant en la millora de l'experiència dels nostres clients. Per això, hem apostat per la transformació dels nostres models de botiga, l'objectiu dels quals és facilitar al client una compra completa, econòmica, equilibrada i saludable, mantenint la nostra essència com a especialistes del congelat” explica Xavier Lafitte, Director General de La Sirena.


Que fàcil que és menjar bé

Vols 5€ de descompte? Apunta't a la nostra Newsletter i rebràs un codi promocional i grans ofertes exclusives...
Vull rebre informació comercial i publicitària sobre productes, novetats i/o esdeveniments de la Sirena d'acord amb la seva Política privacitat
Afegir a favorits

Afegir a favorits